torsdag 27 augusti 2009

Barnrumsinspiration!



Nu var det länge sedan jag tipsade om underbara Car Möbel, en av mina absoluta favorit sidor! Jag hittar så mycket inspiration där att det är inte klokt, nästan allt är snyggt!!! Jag fastnade direkt för den vita skolbänken, helt lövely! Jag hade själv en gammal skolbänk på mitt rum när jag var liten som jag tyckte väldigt mycket om och satt mycket vid. Den finns som tur är kvar och ska få flytta in på Ts rum när det blir klart. Den är omålad nu och jag måste fundera om jag ska gå loss på den med vitfärg eller inte. Sen gillar jag den lite ruffa stilen på garderoben med utanpåliggande gångjärn, metallgaller och träspont! Aj lajk! Jag gillar också idén med en leksaksaffär i ett skåp sådär, så lätt att bara stänga dörrarna för lite snabb ordning och reda=) Mer inspiration från Car Möbel kommer i morgon!

6 kommentarer:

  1. Mycket fin skolbänk. Och mycket annat snyggt...
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Oj oj så mycket snyggt det fanns på den sidan!!! Tusen tack för tipset!

    Ha en bra dag!
    Lena

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vilken otroligt trevlig å inspirerande blogg!!! I like!!

    SvaraRadera
  4. Jag har också nämnt den sidan i min blogg ett par gånger, så fiiiina bilder dom har!
    Vet du, jag hade också en liknande pulpet i mitt rum och nu har mina föräldrar letat upp den igen och skurat av den, så snart flyttar den in i vår Lillebrors rum. Tjohoooo!! Och den ska INTE målas, jag gillar alla skavanker på den!

    Kram Ann-Christine
    (som har fått massor med nya besökare via din blogg, thanks!)

    SvaraRadera
  5. Jepp! Der er det MYYYE som er fint!!Likte også spesielt den skolebenken!
    Ha en fin dag!
    Hilosen Cathrine

    SvaraRadera
  6. Kolla in den senaste tidningen av Tove..där finns det ett hem som har gjort affär i barnrummet..så himla fint.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Annonser: