måndag 30 november 2009

Vinnaren av Ergo Rapidon utsedd!


Nu har jag utsett en vinnare av Ergo Rapido dammsugaren och det blev Philia med underbara hemmet/bloggen House of Philia, har ni inte redan kikat in på hennes blogg så gör det! Maila mig ditt namn, adress, mobilnummer (budfirman behöver det vid hemkörningen) och vilken färg du vill ha på din dammsugare så förmedlar jag detta till Elektrolux!

Jag känner mig också som en vinnare idag, det snöar nämligen! Och nu har jag bestämt att det vita guldet ska ligga kvar resten av vintern, nu får det vara slut på regnet!

11 kommentarer:

  1. Yeehaaw!!! Jag vann!!!! Men Åh så skoj! Tacka snällaste, jag mailar dig bums!

    Stor Kram från P

    Ps. Köpte en färdigbunden lärkkrans på torget idag för hyfsat dyra pengar och den var inte ens i närheten lika fin som din....

    SvaraRadera
  2. Just nu kan du vinna en VALFRI sak..

    http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-valfri-sak-fran.html

    ..från en UNDERBAR inredningsbutik hos mig =)

    SvaraRadera
  3. Wow, grattis till vinnaren!

    Kram Magdalena

    SvaraRadera
  4. Hej! Gillar din blogg :) Skulle vara intressant att se mer bilder från ert fina hus. Framförallt köket :)

    SvaraRadera
  5. Hållbart hus med friskrivning, rötskadat, utrivet och flera vattenskador, söker en finfin dammsugare för att få bukt med musbajs, källarspindlar och skogsmyror. Och framför allt att underlätta övriga vardagen.

    Hur kan jag någonsin vinna en sådan? Färgen är jag tacksam oavsett.
    Varma hälsningar Eva

    SvaraRadera
  6. Sorry, mina kontaktuppgifter kommer via din mailadress.
    MVH Eva

    SvaraRadera
  7. Hej hej! Kikar in igen och lämnar ett avtryck...Nattuggla som man är så sitter man uppe och surfar trots att man borde sova, haha. Gillar din blogg. Var mest det jag ville säga=)

    kram Erica

    SvaraRadera
  8. Grattis till House of Philia!

    Hoppas ni får ha snö hela vägen fram till jul, här är det fruset men barmark i Hufvudstaden....

    kram L

    SvaraRadera
  9. Å vilken fin krans du fått till! Och så vill jag se mer av ert underbara kök :) I love it!

    Ha det gott - kram!

    SvaraRadera
  10. Lustigt men jag missförstod tävlingen. Ser nu att det bara var en dammsugare och att den redan är avklarad. Hoppas du har överseende med snurriga bloggläsare :)
    MVH Eva

    SvaraRadera
  11. det jeg var ute etter, takk

    SvaraRadera

Annonser: