måndag 22 mars 2010

Livet är härligt!


Bloggen har fått vila lite men nu är vi hemma igen med fulladdade batterier efter fyra helt underbara dagar i fjällen tillsammans med goda vänner. Vi har njutit av god mat, gott sällskap, glada barn, massor av frisk luft och fjäll så bedårande vackra att man blir glad ända i själen, kan det bli bättre? Bjuder på en bild av ett av fjällen och våran lilla T tillsammans med två av sina tre fjällpolare.

Jag har hunnit fylla år också så det är nog bäst att jag går och ställer mig i köket för i morgon kommer hela tjocka släkten på tårtkalas. Nästa gång jag fyller blir det 30-års fest, känns helt galet tycker det var nyss jag fyllde 20 och jag känner mig lite nervös inför att fylla jämt... Några tips? Hur firade ni er 30-års dag?

16 kommentarer:

  1. Härligt med en liten resa och tid för energipåfyllning.

    Grattis på födelsedagen ! Hoppas att din födelsedag blir/var fin.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  2. Åh grattis! och du, 30 var det bästa som hänt! Man blev i harmoni med kroppen och själen och äntligen vuxen.
    Det infan sig ett lugn i min vilda party-kropp som gjorde att jag lugnade ned mg, men 30 års dagen, den rymde jag ifrån och firade med dåvarande pojkvännen i Köpenhamn under sommarens soligaste dagar...:-) kram Maja

    SvaraRadera
  3. Oj är du så ung!? Och har redan hunnit med allt som du har gjort, nu blev jag om möjligt ännu mer imponerad!

    Vilka härliga bilder, barnen var ju bara helt underbart söta!

    Lena

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott! Ännu en marstjej. :)
    Jag hade också gärna tagit emot 30-års-fest-tips då jag också nollar nästa år.

    Härliga bilder på barn och fjäll.

    Kram Catrin.

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder från fjällen!!!

    Hittad till din blogg av en slump och fastande, vilket renoveringsobjekt ni gett er på, men jisses så fint ni får det, kul att se!

    Hoppas du får en bra dag

    Kram Bella

    SvaraRadera
  6. Åh vilken härlig vinterbild! Jag älskar snö och skidor, och att sitta i solen och glassa, mmm... =)

    SvaraRadera
  7. Va härligt med fjällsemester....faktiskt så ger det till och med MER energi med vintersemester och fjällluft än medelhasvärme..eller ja..i allafall lika mycket :)

    K R A M // t i n a

    SvaraRadera
  8. Haha vilka snyggingar! :)

    Vi ses i kväll!

    Kram
    Cornelia

    SvaraRadera
  9. Grattis på födelsedagen - lite i efterskott:)

    Vilka härliga skidungar på bilden - snygga glasögon:)

    Jag firade min 30-årsdag med att vänta mitt andra barn så det var väldigt lugnt och skönt. Har i dagarna precis firat min 40-årsdag och då var det lite mera fest och glamour :) Och du - det blir bara bättre och bättre efter att man fyllt 30:)

    Ha det gott - kram!

    SvaraRadera
  10. Ser ut som Borgahällan?! Kan det ha varit i Borgafjäll ni njöt av fjällivet? :)

    SvaraRadera
  11. Åh va härligt med fjällsemester! Vi åkte till solen en vecka i februari och det ångrar jag förstås inte, men fina vinterdagar i fjällen är speciellt.
    Grattis i efterskott! Finns bara bra saker med att fylla 30 :)

    SvaraRadera
  12. Jag fyller 30 om 1,5 månad. Gulp!
    Vi har hastigt och lustigt kommit på att vi ska åka bort på en weekendresa över födelsedagen. Har inte bokat nåt än så vi får se hur långt vi kommer, kanske blir det bara en biltur till Köpenhamn. Men hoppas på att hitta nån billig resa till Berlin eller nån annan storstad i Europa.
    Sen måste jag väl också ha ett tårtkalas helgen efter för släkten så de blir nöjda...

    SvaraRadera
  13. Grattis på födesledagen i efterskott!

    SvaraRadera
  14. Ja alldeles underbart är livet..
    Särskil med sådan härlig varelser.
    Ha en skön helg
    Annika

    SvaraRadera

Annonser: