måndag 11 oktober 2010

Formforum 2010

Nu är jag hemma igen efter en härligt inspirerande bloggträff i Stockholm tillsammans med ett trettiotal andra inredningsbloggare. Vilket underbart avbrott i vardagen och höstrusket att få åka iväg, bli uppassad, bara ägna sig åt det man brinner för och umgås med så många härligt inspirerande människor som delar ens intresse! Under Formforum 2010 bodde vi på Scandic Malmen på söder, där jag delade rum med den härliga tjejen bakom Stämningsfullt. I rummet fanns, förutom Tolix och andra godsaker, den här coola tapeten som jag gärna skulle inreda med i lillebrors lägenhet.

Stort tack till Trendgruppen, Milk och Trendenser som fixat denna supertrevliga träff! Mer rapport kommer i morgon, nu väntar sängen!

9 kommentarer:

  1. Tack för i helgen, det var riktigt roligt att träffas!

    SvaraRadera
  2. Åhh, ville så gärna åka men fick inte ihop det :(
    Ni ser ut att ha haft det toppen!!!

    Ser fram emot fler rapporter :)

    Kram Sofie

    SvaraRadera
  3. Det både låter och ser spännande ut! Ska bli kul att få se mer vad ni har gjort!

    SvaraRadera
  4. Den där tapeten du, me like!
    //Camilla

    SvaraRadera
  5. Så kul det var att ses - och nu har jag hittat hit också :)
    Fin blogg du har, och bra namn!
    /Stina.

    SvaraRadera
  6. Ja, gu' vad kul att ses! Finfin blogg och namnet har redan fastnat nu när jag hittat hit! :) Stor kram

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Ja jag håller med!! SÅ roligt och nu är man full av inspiration och pepp, eller hur?
    Vi får hoppas att vi snart ses igen :)
    Ha det gott!
    Kram Vanja!

    SvaraRadera
  8. Åååh,på Malmen bodde jag förra hösten! Jag älskade inredningen. Roliga detaljer t ex domd är gardintofsarna som hängde från taket.

    SvaraRadera
  9. Kikar runt lite och spanar efter Formforum-bilder. Det var kul att träffa dig i Stockholm. Hoppas att det blir fler gånger!
    /Åsa

    SvaraRadera

Annonser: