torsdag 29 december 2011

It's a house adventskalender - vinnarna!

Vill rikta ett stort tack till alla deltagande företag i min adventskalender för ett mycket trevligt samarbete och ett minst lika stort tack till er läsare för ert deltagande och de uppmuntrande, rörande och fina hälsningar ni skickat mig! Det har verkligen varit helt galet kul att få extraknäcka som Tomte i jul! Jag har satt ihop en översikt över vinnarna i årets adventskalender och vill efterlysa de två vinnare har ännu inte hört av sig (vinnarna i lucka 8 och 19), hör av er innan den 3:e januari annars tvingas vi tyvärr utse nya vinnare. Sedan har jag tyvärr fått flera mail från er läsare att kommentarsfältet strular, morr! Jag hoppas kunna lösa detta inom kort men tills dess går det ju alltid bra att maila på itsahouse@hotmail.com om kommentarsfunktionen strular! 

Lucka 1 - Sara Sjöström
Lucka 2 - Viktoria Muhr
Lucka 3 - Ida Persson
Lucka 4 - Åsa Holmstöm
Lucka 5 - Sanne Järvsand
Lucka 6 - Laila Nilsson
Lucka 7 - Petronella Ek
Lucka 8 - Anna (som vi tyvärr aldrig fick kontakt med så en ny vinnare fick utses:) Sofia Alfredsson
Lucka 9 - Susanna Bolander Oscarsson
Lucka 10 - Lätt Fixat
Lucka 11 - Solweig Nyberg
Lucka 12 - Dreams of Molly
Lucka 13 - Maria Lundin
Lucka 14 - Kristina på nr 23B 
Lucka 15 - Linda
Lucka 17 - Elisa Houlman och Emila Månsson
Lucka 18 - Mitt vita hus
Lucka 19 - Lennart 
Lucka 20 - Hemma hos Henrysson 
Lucka 21 - Ann-Sophie Enström
Lucka 22 - Ulrika Isaksson
Lucka 23 - Caroline S
Lucka 24 - Ulrika Jansson

2 kommentarer:

  1. ...och vi vinnare riktar såklart ett enormt stort TACK till dig vår finfina tomte! Tack för att vi fick tävla hos dig!
    // Sara

    SvaraRadera
  2. Även om jag inte vunnit så var det roligt! Tack ska du ha för en finfin adventskalender. Kram Petronella

    SvaraRadera

Annonser: